Zaznacz stronę
sklep dla warsztatów

Płukanie układu smarowania w silnikach FSI

Nowoczesna benzynowa jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, taka jak 2.0 FSI, charakteryzuje się ścisłym dopasowaniem elementów pracujących. Dlatego każde zanieczyszczenie układu smarowania, stanowi potencjalne źródło problemu.

Z tego też powodu mechanicy niezależnych serwisów grupy VW współpracujących z naszą firmą, rekomendują płukanie układu olejowego silnika FSI preparatami JETCHEM nie tylko jako profilaktykę, lecz również przy niektórych problemach eksploatacyjnych. Czasem czynności te pozwalają uniknąć potencjalnie kosztownej naprawy mechanicznej.

Przykładem może być wystąpienie komunikatu serwisowego: „Błąd nastawnika rozrządu po stronie ssącej”. Wystąpienie tej usterki wiąże się z naprawą, której koszty sięgają ok. 1,5 tys. zł.

Przetestowaną alternatywą jest przedłużone płukanie silnika za pomocą JETCHEM Engine Flush+, które zazwyczaj likwiduje źródło występowania problemu – zanieczyszczenia eksploatacyjne układu.
Zapraszamy do bliższego zapoznania się z tematem płukania układu olejowego w odpowiednim dziale.

Dodatkowo, odpowiednio stosowane metody czyszczenia środkami JETCHEM, są zalecane do czyszczenia układu dolotowego i obszaru zaworów w silnikach FSI i TFSI, które to elementy – przy nieodpowiedniej eksploatacji silnika – ulegają przedwczesnemu silnemu zanieczyszczeniu.
WIĘCEJ O CZYSZCZENIU UKŁADU DOLOTOWEGO…

Teksty i opisy produktów  zamieszczone na stronie www.motochemica.pl są autorstwa firmy MOTOCHEMICA i stanowią jej własność. Opisy są chronione prawem autorskim. Właściciel strony zastrzega sobie zakaz kopiowania i wykorzystywania całości lub części materiałów w celach komercyjnych bez jego zgody oraz bez wyraźnego podania źródła.

Prześlij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.