Zaznacz stronę
sklep dla warsztatów

Jak badać zawieszenie w warsztacie niezależnym?

szarpak 6aSprawdzenie wszystkich elementów zawieszenia na obu osiach pojazdu jest zalecane jako tzw. wstępna procedura kontrolna przy przyjęciu samochodu do profesjonalnego serwisu.

Ma to na celu z jednej strony zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa użytkownika, z drugiej zaś – praktyka ta zwiększa zysk warsztatu poprzez ewentualne wykrycie dodatkowych usterek i niedomagań układu jezdnego pojazdu.

Jednak szybka i prawidłowa diagnoza nowoczesnego zawieszenia stanowi poważne wyzwanie dla warsztatu niezależnego, nawet jeżeli dysponuje on standardowym szarpakiem hydraulicznym lub pneumatycznym. Dlatego wiele warsztatów traktuję tą usługę jak „piąte koło u wozu”, odsyłając klientów na stację kontroli lub ograniczając badanie do kilku szarpnięć. Rezygnują w ten sposób z możliwości poważnego zwiększenia swoich dochodów i poprawy profesjonalnego wizerunku…..

CZYTAJ DALEJ…

Prześlij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.