Zaznacz stronę

Porady techniczne

[columns] [span6]

[btn text=”01. Jak stosować preparaty JETCHEM?” border=”1px” borderradius=”2px” link=”https://www.motochemica.pl/porady-techniczne/jak-stosowac-preparaty/” tcolor=”#3366ff” bcolor=”#f2f2f2″ bordercolor=”#ffff99″ thovercolor=”#000000″ bhovercolor=”#ffff44″ borderhovercolor=”#ffff44″ icon=”icon-wrench”]

 

[btn text=”02. Regeneracja i wypalanie filtra cząstek stałych” border=”1px” borderradius=”2px” link=”https://www.motochemica.pl/porady-techniczne/jak-wypalac-filtr-czastek-stalych/” tcolor=”#3366ff” bcolor=”#f2f2f2″ bordercolor=”#ffff99″ thovercolor=”#000000″ bhovercolor=”#ffff44″ borderhovercolor=”#ffff44″ icon=”icon-wrench”]

 

[btn text=”03. Kilka faktów o myciu ultradźwiękowym” border=”1px” borderradius=”2px” link=”https://www.motochemica.pl/kilka-faktow-myciu-ultradzwiekowym/” tcolor=”#3366ff” bcolor=”#f2f2f2″ bordercolor=”#ffff99″ thovercolor=”#000000″ bhovercolor=”#ffff44″ borderhovercolor=”#ffff44″ icon=”icon-wrench”]

 

[btn text=”04. Fakty i mity o płukaniu silnika” border=”1px” borderradius=”2px” link=”https://www.motochemica.pl/2014/03/11/plukanie-silnika-fakty-mity/” tcolor=”#3366ff” bcolor=”#f2f2f2″ bordercolor=”#ffff99″ thovercolor=”#000000″ bhovercolor=”#ffff44″ borderhovercolor=”#ffff44″ icon=”icon-wrench”]

 

[btn text=”05. Czyszczenie układu smarowania z wody” border=”1px” borderradius=”2px” link=”https://www.motochemica.pl/porady-techniczne/czyszczenie-ukladu-smarowania-z-wody/” tcolor=”#3366ff” bcolor=”#f2f2f2″ bordercolor=”#ffff99″ thovercolor=”#000000″ bhovercolor=”#ffff44″ borderhovercolor=”#ffff44″ icon=”icon-wrench”]

 

[/span6][span6]

[btn text=”06. Metody czyszczenia układu paliwowego” border=”1px” borderradius=”2px” link=”https://www.motochemica.pl/porady-techniczne/czyszczenie-ukladu-paliwowego/” tcolor=”#3366ff” bcolor=”#f2f2f2″ bordercolor=”#ffff99″ thovercolor=”#000000″ bhovercolor=”#ffff44″ borderhovercolor=”#ffff44″ icon=”icon-wrench”]

 

[btn text=”07. Unikalne właściwości dodatków do diesla” border=”1px” borderradius=”2px” link=”https://www.motochemica.pl/porady-techniczne/unikalne-wlasciwosci-dodatkow-diesla/” tcolor=”#3366ff” bcolor=”#f2f2f2″ bordercolor=”#ffff99″ thovercolor=”#000000″ bhovercolor=”#ffff44″ borderhovercolor=”#ffff44″ icon=”icon-wrench”]

 

[btn text=”08. Serwisowanie automatycznych skrzyń biegów” border=”1px” borderradius=”2px” link=”https://www.motochemica.pl/porady-techniczne/serwisowanie-automatycznych-skrzyn-biegow/” tcolor=”#3366ff” bcolor=”#f2f2f2″ bordercolor=”#ffff99″ thovercolor=”#000000″ bhovercolor=”#ffff44″ borderhovercolor=”#ffff44″ icon=”icon-wrench”]

 

[btn text=”09. Statyczna czy dynamiczna wymiana oleju w automacie” border=”1px” borderradius=”2px” link=”https://www.motochemica.pl/porady-techniczne/serwisowanie-automatycznych-skrzyn-biegow/statyczna-czy-dynamiczna-wymiana-oleju-w-automatycznej-skrzyni-biegow/” tcolor=”#3366ff” bcolor=”#f2f2f2″ bordercolor=”#ffff99″ thovercolor=”#000000″ bhovercolor=”#ffff44″ borderhovercolor=”#ffff44″ icon=”icon-wrench”]

 

[btn text=”10. Interpretacja pomiaru podciśnienia” border=”1px” borderradius=”2px” link=”https://www.motochemica.pl/porady-techniczne/interpretacja-pomiaru-podcisnienia/” tcolor=”#3366ff” bcolor=”#f2f2f2″ bordercolor=”#ffff99″ thovercolor=”#000000″ bhovercolor=”#ffff44″ borderhovercolor=”#ffff44″ icon=”icon-wrench”]

[/span6][/columns]