Dodatki do ropy / diesel

Wyświetlanie wszystkich wyników: 7

Układ paliwowy jest jednym z najważniejszych elementów pojazdu. To od jego sprawności uzależniona jest moc i wydajność silnika. Bezpośrednio przekłada się to na komfort użytkowania pojazdu. Oczywiście ma to również ogromnym wpływ na ponoszone koszty. Im wyższa wydajność silnika, tym niższy koszt jego eksploatacji. Częstym problemem osób posiadających samochód z silnikiem diesla jest niedrożność wtryskiwaczy. Zatkanie układu paliwowego uniemożliwia skuteczny transport paliwa, co niesie za sobą ryzyko wielu groźnych usterek. Już częściowa niedrożność jest groźna. Warto podkreślić, że kierowca bez trudu może ocenić stan opisywanego układu. Nawarstwione zanieczyszczenia często powodują charakterystyczny czarny dym. Zwiększa się również emisja spalin, co nie wpływa pozytywnie na środowisko naturalne. Wysokiej klasy dodatki do dieslagwarantują najwyższą czystość układu paliwowego, co bezpośrednio przekłada się na efektywność pracy silnika. Szeroki wybór uszlachetniaczy do diesla sprawia, że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Podczas podejmowania decyzji należy przede wszystkim kierować się jakością mieszanki. To zaawansowana formuła gwarantuje pożądane rezultaty. Najbezpieczniej postawić na znane i cenione marki, które już od wielu lat cieszą się pozytywną opinią wśród użytkowników. Plusem jest to, że dodatki do diesla nie są kosztowne w zakupie. Dzięki temu niemal każdy może pozwolić sobie na taki wydatek.

Dodatki do diesla można podzielić na standardowe (czyszczące i smarne), a także zimowe. Produkty przeznaczone na okres zimowy sprawdzają się nawet w przypadku najniższych temperatur. Są to mieszanki silnie skoncentrowane, które mogą być stosowane niezależnie od temperatury panującej na zewnątrz. Wysokie stężenie sprawia, że nie potrzebujemy dużych dawek. Dzięki temu produkt wystarczy nam na długi czas. Warto wiedzieć, że dodatki do diesla przeznaczone na zimę zapobiegają również parafinowaniu się paliwa. Zimny start silnika staje się o wiele łatwiejszy. Można więc uniknąć wielu kłopotliwych sytuacji, które występują podczas wysokich mrozów. Problemy z przepływem paliwa dotykają w szczególności tych, którzy nie posiadają garażu. Krzepnięcie paliwa następuje zwykle dopiero wtedy, gdy temperatura spadnie poniżej 30 stopni Celsjusza. Z punktu widzenia użytkownika pojazdu jest to niezwykle komfortowe. Trzeba mieć świadomość, że preparat zabezpieczający nie może zastąpić nam dobrej jakości paliwa. Jest to jedynie uzupełnienie mieszanki. W ten sposób można poprawić jej właściwości.

Stosowanie dodatków do diesla ułatwia zapłon silnika. Znacząco obniżają one temperaturę zapłonu sadzy. Dzięki nim okres eksploatacji filtrów stanie się o wiele dłuższy. Uszlachetniacze zalecane są w szczególności osobom, które w większości poruszają się po mieście. Czyszczenie DPF nie jest skomplikowane, jeśli posiadamy odpowiednio dobrany preparat. Z jego użyciem poradzi sobie każdy. Wystarczy jedynie wlać konkretną dawkę do baku bezpośrednio przed tankowaniem. To dzięki temu DPF zostanie skutecznie oczyszczony z cząstek sadzy i innych zabrudzeń. Warto pokreślić, że czyszczenie układu paliwowego odbywa się podczas standardowej jazdy. Nieprawdę jest więc to, że musimy poruszać się po drogach niczym kierowcy rajdowi. Preparaty do wypalania DPF opóźniają proces starzenia się paliwa. Ponadto chronią one przed jego pienieniem. Oczywiście tego rodzaju produkty cechują się również doskonałymi właściwościami smarnymi. Zmniejszają także ilość produkowanego dymu, co bezpośrednio obniża ilość emitowanych do otoczenia spalin.

Diesel i sportowe emocje? Przez kilkadziesiąt pierwszych lat motoryzacji, samochody z silnikiem diesla uważane były za „muły robocze”. Przysłowiowe „disel to zero wrażeń”. Pozbawione dynamiki, z relatywnie niską mocą silnika. Królem dynamiki i sportu były silniki benzynowe. Silniki TDi i ich sławne pompowtryski kojarzyły się co najwyżej z autami rodzinnymi

Jednak wprowadzenie przez Alfa Romeo Wprowadzenie pierwszego wtryskiwacza common rail całkowicie zmieniło zasady gry.
Bardzo szybko okazało się, że duża moc, przyśpieszenie i emocje w Common Railu – wiążą się jednak z koniecznością zachowania najwyższej czystości układu. I właśnie tu pojawiają się dodatki do paliwa diesel Common Rail.
Dziś to już powinno być oczywiste, że jeżeli diesel dymi, stracił moc i trzeba  wyczyścić układ wtryskowy – używa się urządzenia do czyszczenia wtrysków, a nie dolewa benzyny do diesla.

Twój diesel nie odpala na mrozie? Być może przyczyną jest paliwo zimowe, którego nie zdążyłeś zatankować. (Może olej napędowy (pieszczotliwie nazywany DISEL 😉 ) był jeszcze w wersji przejściowej? Przed taką sytuacją ochroni Cię nasz dodatek do diesla na zimę. Nowoczesny silnik Common Rail to skomplikowana maszyneria. A czysty układ wtryskowy to klucz do niezawodności całego silnika diesla.

Profesjonalne dodatki do paliwa diesel Common Rail ma również swój pozytywny udział w wydłużeniu mechanicznego życia różnych innych podzespołów.  Czysty układ wtryskowy oznacza całkowite i precyzyjne spalanie dawki paliwa.
Na marginesie – taki dodatek do diesla Common Rail tak samo dobrze wyczyści również pompowtryski 🙂
Dodatkowo takie preparaty sprawiają, że  filtr cząstek stałych zbiera mniej sadzy i wolniej się wypełnia. Dzięki temu sterownik silnika rzadziej musi przeprowadzać dopalanie DPF, podczas którego dochodzi do rozrzedzania oleju silnikowego paliwem (co wymusza wcześniejszą wymianę oleju).
Należy więc powiedzieć, że: stosując profesjonalny dodatek do diesla Common Rail, oszczędzasz aż trzy razy: na wtryskiwaczach, na DPF-ie i… na oleju! 🙂
W konsekwencji – należy pamiętać, że profesjonalny dodatek do diesla Common Rail ma kilka ważnych zadań.

po pierwsze – zapewnia całkowite i precyzyjne spalanie paliwa. Dzięki temu zmniejsza ilość sadzy, produkowanej przez DPF
Ponieważ zawiera składniki o odpowiedniej smarności – chroni układ przed korozją i zatarciem.
dodatki do paliwa diesel Common Rail mają działanie czyszczące. (również na pompowtryski). Oczywiście – profilaktyczna dawka preparatu do czyszczenia nie usunie osadu, powstającego przez lata. Jednak skutecznie osłabia wiązania cząsteczek stałych z zanieczyszczeniami tłustymi, co zostało już wielokrotnie potwierdzone podczas testów.